piątek, 9 października 2015

Koniec początku

Chciałabym Wam podziękować. Podziękować za wszystko, co dla mnie zrobiliście. Za komentarze, maile i miłe słowa otuchy kierowane w moją stronę. Za krytykę i pochwały. Za to, że jesteście.
Zależy mi, abyście wiedzieli, że to, co robię nie jest spowodowane brakiem czasu lub tym bardziej lenistwem. Po prostu nie chcę zmuszać się do czegoś, czego nie mam ochoty robić.
Był to mój pierwszy i na pewno nie ostatni blog i wiele nauczyłam się przez ten czas. 
Zdobyłam ogromne doświadczenie, które na pewno jeszcze wykorzystam.
Moja przygoda z bloggerem dopiero się zaczyna, ale na razie muszę odsapnąć.
Zamykam bloga.
To koniec.
Koniec początku. :)

8 komentarzy:

  1. Szkoda.. twój blog jest naprawdę cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szkoda :c Naprawdę polubiłam Twojego bloga
    Polubiłam Shiro, Radka...
    Akcja tak świetnie się rozwijała
    Ale cóż... Mówi się trudno
    Idzie się dalej c:
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wiedzieć o czym będzie następny blog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jeszcze dokładnie pewna, ale myślałam spróbować swych sił w opowiadaniu fantasy. A co Wy o tym sądzicie?
      Co chcielibyście czytać? :)

      Usuń
  5. Lubię fantasty, może wyjdzie coś ciekawego. Tylko proszę nie zrób (za przeproszeniem) tandetnego tematu

    wszblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podasz linka do nowego bloga jak go stworzysz?
    Jeśli chodzi o mojego bloga to zapomniałam hasła.
    Mój nowy blog to:
    zycie-nie-jest-sprawiedliwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog już stworzony :)
      zycie-sieroty.blogspot.com

      Usuń